יום שלישי, 19 ביולי 2011

הסבר למסך התוצאות

חידושים במסך התוצאות:
במסך זה ניתן ואף רצוי להזין את מחיר המוצר שבידכם. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הכפתור הירוק "לחץ להוספת מחיר". מיד תעברו למסך חדש בו יש להקליד את מחיר המוצר שבידכם, הרשת בה הוא נקנה ואם תרצו גם את שמכם (או כינוי שתבחרו). 

מתי אני אוכל לראות את המחיר שהוספתי?
מיד לאחר שמשתמש מכניס מחיר, הפרטים עוברים לשרתים שלנו ועוברים מספר בדיקות. במידה והמחיר שהזנתם נראה לנו הגיוני (למשל, חלב 3% שעולה 32 ש"ח נראה לא הגיוני) אנחנו נעביר אותו למסך התוצאות באופן כמעט מיידי, מספר שניות. 

למה כדאי לי להזין מחיר?
מרקטפלייס מכוונת לאגד ולבנות קהילת צרכנים חכמה בה ניתן לחסוך אלפי שקלים בכל שנה על ידי ביצוע פעולה פשוטה שלוקחת פחות מדקה - הזנת מחיר. ככל שיהיו יותר משתמשים פעילים שמזינים מחירים נוכל לתת מענה טוב יותר לאחת השאלות שמסקרנות אותנו ביותר: איזו רשת מציעה את המחיר הזול ביותר עבור סל הקניות שלי??

חשוב לדעת!
1. מחיר שידווח כשגוי (באמצעות הכפתור הכתום) על ידי אחד המשתמשים, יעבור מייד לבדיקה ידנית, במידה ואכן המחיר שגוי הוא יוסר מיידית מהמערכת.

2. מחיר ש3 משתמשים שונים ידווחו עליו כשגוי - יוסר מייד מהמערכת.

3. אנחנו עובדים על שיפור איכות התוצאות באופן שוטף ומריצים כל יום אלגוריתמים חכמים לזיהוי מחירים שגויים. כל מחיר שהמערכת שלנו תזהה כשגוי - יוסר מיידית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה